Monday, June 16, 2014

Pengedar Shaklee Kuantan dan Kemaman

Assalamualaikum

Hai

Sesi memperkenalkan diri

Buat entri belog ja tapi orang tak kenal pun kan.....hehe

Okay.. Nama saya Siti Nasiroh Bt. Ismail, pengedar Shaklee yang sah di area Kuantan dan Kemaman. Apa yang specialnya tentang saya??

Bagi sesiapa yang berada di kawasan Kuantan hingga Kemaman, boleh beli produk Shaklee dengan kos penghantaran secara PERCUMA! Best tak best tak? So..JIMAT dah kat situ

Ada lagi yang best tau...

Bagi mereka yang berada di luar Kuantan dan Kemaman, jangan risau....saya juga boleh membuat penghantaran dengan khidmat POSLAJU..dijamin sampai besok! hehehe. Dannnnnn.....khidmat mengepos setiap hari tau! Setiap hari...maksudnya..kalau order dan payment before pukul 4, berdesup saya pi mengepos!

Selain dari tu, apa lagi yang best tentang saya...
Ini orang yg kata ye.. bukan saya tau..

Customer sentiasa percaya untuk mendapatkan khidmat KONSULTANSI PERCUMA dari saya kerana saya juga seorang cikgu. Konsultansi dan panduan lengkap pengambilan supplement dengan tepat dan bersumber..

Saya juga friendly, peramah, dan easy going..jgn segan-segan dan kita boleh jadi kawan.. hehe


Cara hubungi saya adalah seperti di bawah.....;) Dipersilakan whatsapp, sms atau pm di fb. InsyaAllah, cepat reply. :)



 Shaklee sentiasa semulajadi, selamat & berkesan!

1 comment: